Pandits | Pandit Zoeken en Boeken

Pandit Boeken op Live Chat | Telefoon | Whatsapp 

Om een Pandit voor uw Puja of Ceremonies per direct te boeken, kom op onze 24x7 Live Chat. Onze medewerkers zullen naar uw wensen, de kostenindicatie geven en na betaling van honorarium (inclusief reiskosten, op onze bankrekening), één of meer Pandits voor u boeken. Een boeking betekent dat een reservering voor u wordt gemaakt. Na de boekeing ontvangt u een reseveringsnummer voor verdere communicatie; tevens volgt een email bevestiging voor deze reservering binnen 2 dagen. In de email wordt ook bevestigd welke afspraken met u zijn gemaakt inclusief een bevestiging van uw betaling honorarium voor de Pandit(s). Aan de hand van uw wensen, ceremonie, geschiktheid en bereikbaarheis zal vervolgens een Pandit voor u vervolgens worden geselecteerd wie u destijds op het door u verstrekte adres zal bezoeken om de rituelen te verrichten. U ontvangt ten minste een week van tevoren onze 2e email over de gegevens van uw Pandit.  Voor een reservering is het noodzakelijk dat de kosten - honorarium + resikosten - op voorhand betaald wordt aangezien voor deze afspraken moet een Pandit zijn tijd beschikbaar stellen en rijdkosten maken. Nadat uw Puja afgelopen is, geeft u aan Pandit een donatie ad Eur 1 contant. 

Resevering kan ook telefonisch 088 179 0002 worden gedaan en het honorarium tegelijkertijd op onze bank kan worden betaald. Via email of op andere manieren een Pandit kan niet worden gereserveerd omdat om een Pandit te reseveren hebben wij uw volledige gegevens, datum en tijd van uw ceremonies en nog meer gegevens nodig. Via Whatasapp 06 15 65 4242 een reservering kan worden gemaakt mits u volledige gegevens verstrekt en betaling doet. U kunt ook op ons kantoor (Hoofddorp) persoonlijk langskomen waar ons medewerkers een Pandit voor u boeken. 

Wat hebben wij nodig om een Pandit te boeken

  • Uw volledige gevens inclusief uw naam, adres en datum & plaats van de ceremonie.
  • Wij moeten ook weten wat uw voorkeurs zijn voor de Pandits. Voor informatie over de type Pandits en hun vakbkwaamheid kunt u deze pagina raadplegen.
  • U dient voorbereid te zijn voor de betaling van honorarium van Pandit, voorbereidingsgesprek en rijkosten. De betaling kunt u online doen via uw Bank, Tikkie, Credit card of Paypal
  • De Pandit zal vanzelfsprakend een lijst met spullen verstrekken zodat u de spullen kunt verzamalen. Een wijziging in datum tot 48 uur voor de ceremonie is kostenloos. Hierna zullen wij 100% kosten in rekening brengen. 

Voorbereidingsgesprek & Rijkosten

U wordt door uw Pandit 2 weken van tevoren (in het geval van een laatste moment boeking z.s.m) gebeld voor een Gratis Telefonisch Voorbereidingsgsprek van 1/2 uur. U ontvangt tevens een email/whatsapp over een lijst met spullen die nodig zullen zijn voor uw Puja. Onze Pandits brengen geen Puja spullen mee, dit is niet de taak van Pandits en deze dient u zelf te verzamelen. U kunt wel een Naaie (kapper, nau) regelen die ervaren kan zijn n deze taak. Vaak willen klanten een voorbereidingsgesprek met Pandit persoonlijk te hebben. Hier zijn wel kosten aanverbonden omdat de Pandit voor u tijd moet besteden en moet ook naar u of naar het kantoor rijden. De kosten voor persoonlijk gesprek bij u thuis zijn Eur 100 + Reiskosten welke u tijdens de reservering bij moet betalen. Voor een voorbereidingsgesprek kunt u ook naar ons kantoor (Parklaan 83, 2132 BM Hoofddorp) bezoeken. Hiervoor moet u Eur 50 tijdens reservering betalen. De reiskosten (Eur 25 binnen de Randstad, Eur 95 buiten de Randstad) brengen wij bij ieder bezoek van ons Pandits in uw rekening. 


VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)

  • Waarom moet ik een Pandit boeken?

    Met een boeking oftewel reservering leggen wij de afspraak met u en met de Pandit vast. Dit maakt zeker dat de Pandit op de afspraak verschijnt en niet op het laatste moment afbelt of helemaal niet komt opdagen, hoe dat vaak gebeurt.
  • Ik zoek contactgegevens van een/mijn pandit.

     Daar kunnen wij helaas niet mee helpen. 
  • Waarom moet ik voor de Pandit op voorhand betalen?

    Om misverstand en teleurstelling te voorkomen hebben wij het beleid dat tijdens boeking het honorarium en rijkosten volledig wordt betaald. Dit helpt ons om de afspraken vast te stellen en de kosten te dekken. Wij waarborgen niet alleen uw belang maar ook de belangen van Pandits zodat hij door niet-serieuze klanten niet wordt benadeeld. Het komt vaak voor dat Pandits worden zomaar afgebeld of onvoldoende betaald waardoor zij een klant de tweede keer niet willen bezoeken. Dit soorten problemen te vorkomen is het verstandig om de kosten op voorhand te betalen. 
  • Waarom moet ik uberhaupt een Pandit betalen? Pandit mag toch geen geld vragen?

    Dit is het verhaal van 18e eeuw wanneer Pandits geen geld hoefden te vragen. Dit omdat de klanten hun 1/6 van inkomen aan religie en Pandits gingen besteden, hoe de Vedische regel is. Daarmee konden Pandits leven en eten. Nu is het verhaal anders. Pandits moeten ook eten, hun gezin opvoeden en hun rekeningen betalen. Omdat u uw 1/6 inkomen niet met de God of met Pandit deelt, dient u de kosten van Pandit wel te betalen, nu niemand leert Karmakand, of wat dan ook, om gratis te gaan werken.
  • Hoe weet ik zeker dat Pandit op afspraak zal verschijnen?

    Daarom leggen wij de afspraak schriftelijk vast en u ontvangt de gegevens en bevestiging tijdig in uw email. Wij willen ook niet dat u alle voorbereidingen heeft gedaan en gasten uitgenodigd en op het laatste moment de Pandit belt af of verschijnt niet. Ook in noodgeval hebben wij dan een vervaging klaar voor u.
  • Ik wil na mijn puja de Pandit betalen.

    Het honorarium van Pandits dient u op voorhand te betalen.
  • Waarom moet ik rijkosten betalen?

    Omdat om naar u te komen moet een Pandit rijden. Dit kost tijd en geld, dat vergoedt u met rijkosten.
  • Wat kost om een Pandit te roepen?

    Dit is afhankelijk van de type puja, gemoeide tijd en type Pandit die u kiest en zijn tarieven die hij hanteert. Afhankelijk van zijn kwalificatie heeft iedere pandit bepaalde verwachting. Wij stellen zelf geen prijs vast. Voor dezelfde Puja en ritueel kunt u aan een gewone pandit lager betalen terwijl een universitaire afgestudeerde Pandit veel malen hoger honorarium hanteert.
  • Waarom kan ik zelf de pandit niet kiezen?

    Wij zijn geen supermarkt en wij verkopen geen Pandits hier. Aan de hand van uw wensen, locatie en rituelen selecteren wij één van de Pandits, die wij geschikt vinden voor u. Dit kan pas gebeuren nadat u een boeking gedaan heeft. Zonder betaling gaan wij wij niet voor niets moeite doen.
  • Ik kan en Pandit niet betalen?

    Wij doen charity voor arme burgers, nu Puja moet toch gebeuren. Wij vergoeden de Pandits voor u mits u een onvermogende bent. Dit betekent dat u met bewijs moet onderbouwen dat u geen koophuis, geen auto heeft, uw gezinsinkomen lager dan Eur 600 per maand is en dat u in afgelopen 3 jaar niet een reis naar bijv. Suriname, Mauritius of India heeft gemaakt. Indien u deze kosten kunt betalen, kunt u makkelijk een Pandit betalen.
  • Brengt de Pandit de spullen?

    Dit behoort niet tot de taak van Pandits. Goden willen dat u zelf ook moeite doet en spullen verzameldt. Een Naai (kapper) is ook bedoeld en vaak ervaren om spullen voor u te verzamelen. Onze Pandits brengen hun boeken, shankh en shaligram (waar nodig) mee.
  • Kan ik de puja wijzigen of annuleren

    Wijziging in datum van Puja e.d. is kostenloos mits u ten minste 48 uur van tevoren schriftelijk of op live chat doorgeeft. Hierna en in het geval van annulering brengen wij 100% kosten in rekening nu de Pandit heeft uren voor u beschikbaar gesteld en deze dienen te worden vergoed.
  • Kan ik meer Pandit boeken voor een Puja zo mijn puja mooier en uitgebreid wordt gedaan?

    Dan kan altijd zolang u dat kunt betalen.
  • Hebben jullie afgestudeerde Pandits ?

    Wij hebben gewone traditionele Pandits van Surinaamse / Nederlandse afkomst maar ook afgestudeerde Pandits van Indiase afkomst. Voor afgestudeerde Pandits betaalt u vanzelfsprekend hoger honorarium.
 

 


Afdrukken   E-mailadres